Det finns mycket gott i livet

hehe... ja men det gör det. Just nu sitter jag i soffan efter ett härligt hårt boxpass med Carro, men efterföljande pizza. Har varit ledig och ätit sushi, också med Carro, på eftermiddagen, vilken fick stå ut med att jag hängde kvar hos henne hela dagen.. (sorry...!) Fick nu ett sms av Majsan, min gamla kd-roomate, som tyckte att vi skulle ta oss i kragen och åka till Ilona i Oslo och hälsa på. Så nu har vi upprättat mailkontakt, så får vi se om det blir innan jul, förhoppningsvis! Fan vad skoj! Näst nästa helg kommer alla koftorna hit och hälsar på också. Helt underbart. Måste dock ha tag i typ luftmadrasser för att detta ska gå hem. Öööö... Ja... det finns mycket gott i livet, som sagt.

Längtar hem till mina systrar och ders goa barn... Hannes fyllde år nyss, men då jobbade jag såklart. Men får ta det när det kommer. Drygt är det att jobba varannnan helg. Vill man då planera in massa saker, blir det lätt att man sällan åker hem till Smötchen.

Tack också Milla för en trevlig helg i helgen! Hoppas du hade det skoj, för det hade jag. Ses snart igen =)

Över and out.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt kattis med massa uppdateringar.. Wihoo, Du lär ju tänka på oss stackare som inte har ett liv, vi vill ju läsa. hahaha. Kramar från mej.

2008-10-24 @ 12:36:00
URL: http://amnapamna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0