Laakso, loista Laakso

Sitter och ylar till en gammal skiva med Laakso, som jag köpte när jag bodde i kd. i miss you i´m pregnant Jag såg dem till och med på kåren. Det var helt underbart. Minns att jag var på en förfest eller hur det var... Det var något med filmisarna tror jag, sen drog jag sjäv för att ingen var intresserad av att se dem. Men ack vad de missade. Mycket kd-nostalgi denna helg. Milla har varit här och hälsat på över lö-söndag, vilket är helt underbart! Vi brukar inte snacka så mycket gamla minnen, men nu vart det mest nostalgi med gamla låtar, minnen från gamla inrökta caféer där vi spenderade massa tid och dessutom tvingade Annsio att sitta i det där... Helt galet känns det när man tänker på hur långt ifrån varandra vi bor nu, men hur mycket vi träffades då. Har dessutom fått kontakt på fb med basisten från gamla karlstadsbandet the Hidden Meadows (hehe, ja det är sant, vi hette så) Jocke.

Jag har kommit igång med städningen. Har slängt halva skafferiet än så länge, och ska till och släng... ja jusst det det skrev jag aldrig i mitt förrförra inägg om lägenhetsmisären.. Jag har djur i skafferiet, och då menar jag inte gulliga husdjur. Så jag ska kasta bort allt som står där. Har också slängt allt i kylskåpet, utom 1 frp ölkov som jag fick på min födelsedag av Carro... Det var iofs ett tag sen så jag kanske ska slänga dem också... *suck* Vem fan har det såhär? Jaja, nu ska jag fortsätta, och yla till den enda finska jag kan, nämligen en hel jävla låt Loista laakso.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0