I did it.

*wiie* Nu har ju semestern börjat på riktigt. Klarade körkortsteorin i morse =)

Har spenderat resten av dagen på soffan. Hyrde no country for old men som alla sett utom jag verkar det som. Finally. Hade nog kanske högre förväntningar dock. Men man kan väl inte göra fler än en oh brother. Det passar sig väl inte. Men damnit, om jag kunde göra film som den sistnämda skulle jag inte göra annat.  Den är ju så sjukt fantastisk. Mördaren i no country vet jag fortfarande inte hur jag ska se på. Men han var nog rätt för rollen, den blev så skruvad på något vis, med frisyren som toppade allt. Hur fasen kommer man på att ge en psyksjuk seriemördare den töntigaste frisyren i världshistorien; page? Dock var det han som gjorde filmen. Den andra hillbillyn som hittade pengarna kunde väl ha haft lite mer karaktär?! Men som sagt, man kanske inte gör fler  oh brother where art thou om man redan gjort en.

Sitter och tittar på det där förbannade top model. Till och med mamma och pappa tittar på top model nu för tiden. Kallt är det också, regnar gör det. Skulle sola lite idag, men det var för kallt. Sen kom regnvädret.

Gha, jag måste göra något, nu har jag suttit hela dagen. Ska bara kolla klart på top model.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0