Överväldigande

Jag fick min nya soffa igår. Den var typ lika stor som jag trodde, men på något vis var den större. Kuddarna var massiva. Man försvinner lite oroande mycket när man sitter i den.


Typ så känns allt just nu. Lite svårt att hantera saker kanske? Ska på bio ikväll, men ville hinna träna innan, men gymmet stänger sju och då får jag bara träna i en halvtimme, och det är ju JORDENS jävla grej. Så nej, nu blir det ingen träning. Men vad ska jag göra om jag inte ska träna? Micke och Manne är på födelsedagskalas, Carro är redan och tränar. Jag måste äta någonting också. Fuck, jag bara försvinner i min gigantiska soffa. Patetiskt. Jag ska stänga butiken nu. over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0